lauantai 21. tammikuuta 2012

I must be lacking when it comes to love

Yks asia mikä ärsyttää? Sensuuri. Joku korvaa fuckista u:n tähdellä ja hupsista, mikäköhän sana tuo mahtaa olla, enpä tiedä, olisiko manaatti.

Mä en pääse muuttamaan kotoa vielä vuosiin ja sekin ärsyttää tai vituttaa tai ottaa päähän tai kaaliin. Turhauttaa. Turhauttaa olla köyhä ja tylsistynyt tai jotain.


Ärsyttää että What Do You Want:iin ei löydy instrumentaalia, eikä Get It:iin, enkä pääse äänittämään niitä, enkä pääse jokun vitun ACTA:n takia ehkä jakaankaan niitä koskaan koska ISTUN LINNASSA. Ärsyttääkö ketään muuta koskaan olla osa ihmisrotua?

Jos vastasit ei, olet typerä.

Ai niin, mä muuten myös runoilen joskus.Välillä. RR:ssä. Mutta se on shh shh salaisuus, joten sshhhh.



Ärsyttää olla niin hullaantunut ihmiseen, joka ei oo ulkonäöltään mun tyyppiä, joka on vähän ärsyttävä, jonka kanssa seurusteleminen ei ikinä toimis, joka on joka tytön tähtäimessä, joka ei kestäis mua ja mun taakkaa, joka ei ymmärtäis puoliakaan mitä mun päässä liikkuu, joka kyllästyis muhun kahdessa viikossa, joka on mua niin vitusti laihempi, joka selittää memejä tajuamatta että mä oon tumblrissa = oon jo nähnyt kaiken mitä sillä on niistä kerrottavaa. Ärsyttää että mä en edes voi laittaa sitä rakkauden piikkiin, koska mä en oo rakastunut siihen. Hullaantunut vaan. Tai ihastunut. Pidän siitä vaan vähän enemmän kun kehtaan myöntää.

Mutta näytänpä sentään kuvissa aina välillä kivalta. Ja sainpas Roosan rakastumaan Doctor Whon jälkeen Gleehin. Gleeheen. Glee...seen? Gleehin... kai. Vitun Suomi ja sen vitun monimutkanen kieli. Mut toisaalta kaikki kaunis on monimutkasta, muttei valitettavasti voi sanoa 'ja vice versa', koska muuten... koska niin.

Mä lupaan ainakin puoliks olla oleellinen seuraavissa postauksissa, koska paskanjauhaminen ei oo loppujen lopuks niin mielenkiintosta puuhaa kun luulis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti